Βασίλειος Τσιάντος – Διευθυντής Εργαστηρίου, Καθηγητής ΔΙΠΑΕ

Ο Βασίλης Τσιάντος είναι Καθηγητής του τμήματος Φυσικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

Διετέλεσε μέλος της Ολομέλειας και μετέπειτα του Συμβουλίου της ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας για την Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), από τον Απρίλιο του 2013 μέχρι τον Ιανουάριο του 2020 και Αντιπρόεδρος της ΑΔΙΠ από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι τον Ιανουάριο του 2020.

Είναι μαθηματικός, απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ (1984). Διδάσκει μαθήματα του γνωστικού του αντικειμένου (Μαθηματικά Ι, Μαθηματικά ΙΙ, Διαφορικές Εξισώσεις, Μετασχηματισμούς, Αριθμητική Ανάλυση, Θεωρία Παιγνίων, Συνδυαστική Βελτιστοποίηση, Στοχαστικές Διεργασίες, κλπ.). Το διδακτορικό του είναι στον χώρο των αριθμητικών μεθόδων για συνήθεις διαφορικές εξισώσεις και πιο συγκεκριμένα στις εφαρμογές τους στον μικρομαγνητισμό (Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, 2000). Διαθέτει επιπλέον δύο μεταπτυχιακά διπλώματα, ένα MSc στην Μαθηματική Μοντελοποίηση (Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, 1996) και ένα MPhil στα δίκτυα Ουρών (Πανεπιστήμιο Μπράντφορντ, 1997).

Από τον Μάϊο του 2000 μέχρι τον Αύγουστο του 2002 εργάσθηκε ως ερευνητής στο Πολυτεχνείο της Βιέννης, στην ομάδα μικρομαγνητισμού του καθηγητή Ζόζεφ Φίντλερ. Από τον Δεκέμβριο του 2003 ήταν τακτικός Αναπληρωτής Καθηγητής στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών (ΓΤΘΕ). Από τον Ιούνιο του 2009 ήταν τακτικός Καθηγητής στο ΤΕΙ ΑΜΘ στο ΓΤΘΕ. Με την εφαρμογή του σχεδίου Αθηνά εντάχθηκε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ ΑΜΘ. Διετέλεσε Διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης από τον Ιούνιο του 2004, μέχρι τον Ιούνιο του 2009. Το ΚΤΕ ΑΜΘ υλοποίησε περισσότερα από 40 έργα κατά την διάρκεια της θητείας του, μεγάλο μέρος των οποίων σε συνεργασία με επιχειρήσεις, επιμελητήρια και βιομηχανίες. Επιπλέον, διετέλεσε Προϊστάμενος του ΓΤΘΕ από τον Σεπτέμβριο του 2011 μέχρι τον διορισμό του ως μέλους της ΑΔΙΠ (Απρίλιος 2013).

Έχει περισσότερες από 50 δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά με κριτές, περισσότερες από 20 ανακοινώσεις σε συνέδρια με κριτές, και είναι συγγραφέας δύο βιβλίων μαθηματικών και προγραμματισμού (“Ανώτερα Μαθηματικά για Μηχανικούς”, εκδόσεις Τζιόλα, 2005, δεύτερη έκδοση, 2015, «Matlab για Επιστήμονες και Μηχανικούς», εκδόσεις Τζιόλα, 2016) και ενός ebook με τα πολιτικά/φιλοσοφικά του άρθρα του 2019 («Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και Πολιτικός Λόγος», εκδόσεις ΑΜΜΩΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ, 2020). Οι εργασίες του έχουν περισσότερες από 1200 ετεροαναφορές με h-index=15 και i10-index=23 (https://scholar.google.com/citations?user=ve8gNooAAAAJ&hl=en).

Τέλος, δημοσιεύει πολιτικά και φιλοσοφικά άρθρα στον ημερήσιο, έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της περιφέρειας ΑΜΘ, καθώς και σε ηλεκτρονικές εφημερίδες της Αθήνας.

Vassilis Tsiantos on ResearchGate


Βασίλειος Σάλτας

Ο Βασίλειος Σάλτας είναι Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο ΓΕΛ του Λιμένα Νομού Καβάλας και Επιστημονικός Συνεργάτης, στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή, του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών του ΔΙΠΑΕ (τέως ΤΕΙ ΚΜ), του Διιδρυματικού Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες» του ΔΙΠΑΕ και πρώην της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών και του ΤΕΙ ΑΜΘ (νυν ΔΙΠΑΕ). Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου «St. Kliment Ohridski» της Σόφιας Βουλγαρίας (1995). Διδάσκει/δίδασκε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Διαφορικός Λογισμός και Ολοκληρωτικός Λογισμός, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Μετασχηματισμοί, Αριθμητική Ανάλυση, Συνδυαστική, Πιθανότητες, Στατιστική, Εκπαιδευτική Έρευνα, Διδακτική, Παιδαγωγική και Εκπαιδευτικά Λογισμικά. Το διδακτορικό του είναι στο χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα στη θέση και τον ρόλο των προβλημάτων στα αρχαιοελληνικά μαθηματικά και στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο (Πανεπιστήμιο «St. Kliment Ohridski» Σόφιας, Τμήμα Μαθηματικών και Πληροφορικής, 2005). Διαθέτει επιπλέον τρεις πιστοποιήσεις διδακτικής επάρκειας: International Board of Standards for Training, Performance and Instruction (2005), Master Instructor (Microsoft, 2005) και Certified Training Professional (European Computer Driving Licence Foundation, 2006). Από τον Σεπτέμβριο του 2000 έως και τον Φεβρουάριο του 2012 εργάστηκε ως Εργαστηριακός και Επιστημονικός Συνεργάτης στο Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδασκε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Διαφορικός και Ολοκληρωτικός Λογισμός, Γραμμική Άλγεβρα, Ανάλυση δεδομένων, Αριθμητική Ανάλυση, Μετασχηματισμοί και Mathematica. Από τον Οκτώβριος του 2008 έως και τον Σεπτέμβριο του 2013 εργάστηκε στο Τμήμα Διαχείριση Πληροφοριών του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδασκε το μάθημα «Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής». Από τον Οκτώβριος του 2011 εργάζεται στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΚΜ και διδάσκει τα μαθήματα «Διδακτική και Τεχνικές Παρουσίασης» και «Αριθμητικές Μέθοδοι σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». Επίσης από το 2018 εργάζεται στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εφαρμοσμένη Πληροφορική» του ΔΙΠΑΕ Σερρών στο οποίο διδάσκει στο μάθημα «Εργαλεία Στατιστικής Ανάλυσης». Το Εαρινό Εξάμηνο 15-16 εργάστηκε στο Τμήμα Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ του ΤΕΙ ΑΜΘ και δίδαξε μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου Πολλαπλή Ολοκλήρωση, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Αριθμητική Ανάλυση κ.α. Από τον Νοέμβριος του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2016 εργάστηκε στην ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών στο ΕΠΠΑΙΚ και δίδαξε τα μαθήματα «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη», «Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας» και «Διδακτική μεθοδολογία», ενώ είναι και επόπτης των πρακτικών ασκήσεων διδασκαλίας. Κατά τα Ακαδημαϊκά Έτη 16-17 και 17-18 διατέλεσε βασικό ιδρυτικό μέλος και διδακτικό προσωπικό του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική, Παιδαγωγική και Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών του ΤΕΙ ΑΜΘ. Δίδασκε στις θεματικές ενότητες «Διδακτική επιστήμη και σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις», «Εισαγωγή στην Παιδαγωγική επιστήμη», «Εκπαιδευτική αξιολόγηση» και «Εκπαίδευση μέσω νέων τεχνολογιών». Παράλληλα ήταν υπεύθυνος διασφάλισης ποιότητας του ΔΠΜΣ καθώς και των Μικροδιδασκαλιών που εντάσσονται σε αυτό. Κατά το Ακαδημαϊκό έτος 20-21 διατελεί επίσης βασικό ιδρυτικό μέλος και διδακτικό προσωπικό του Διιδρυματικού Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των επιστημών και σύγχρονες τεχνολογίες». Διδάσκει στις θεματικές ενότητες «Διδακτική επιστήμη και σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις», «Η σύγχρονη τεχνολογία στην Παιδαγωγική», «Εκπαιδευτική αξιολόγηση» και «Εκπαίδευση μέσω νέων τεχνολογιών». Διατέλεσε/διατελεί επόπτης σε περισσότερες από 180 εκπονημένες/προς εκπόνηση πτυχιακές/διπλωματικές εργασίες φοιτητών/μεταπτυχιακών φοιτητών του ΔΙΠΑΕ και των τέως ΤΕΙ ΑΜΘ, ΤΕΙ ΚΜ και της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες αναφέρονται είναι: διδασκαλία μαθηματικών με τη χρήση ΤΠΕ, χρήση ΤΠΕ στην εκπαίδευση, ερευνητικά διδακτικά και παιδαγωγικά θέματα, εκπαιδευτική έρευνα και εκπαιδευτική αξιολόγηση. Έχει διατελέσει επιμορφωτής στο ΚΤΕ – ΑΜΘ κατά τη διεξαγωγή σεμιναρίων σχετικών με τη διδακτική των επιστημών (από το 2006 έως το 2008), επιμορφωτής στα ΠΕΚ Καβάλας σε πρόγραμμα επιμόρφωσης αναπληρωτών και ωρομίσθιων καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (2010), καθώς και επιμορφωτής σε πρόγραμμα ΛΑΕΚ με θέμα τη διδακτική των επιστημών με επιμορφωμένους καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ιδιωτικού τομέα (2012, 2017, 2018). Έχει διατελέσει μέλος σε 20 και πλέον κριτικές επιτροπές πανελλαδικών και διεθνών συνεδρίων με πάνω από 70 αξιολογήσεις εργασιών – εισηγήσεων. Επίσης διατέλεσε αντιπρόεδρος στο 1ο και 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής, Παιδαγωγικής και Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών που διεξήχθησαν αντίστοιχα στις 8-10/12/2017 και 23-25/11/2018 στο ΤΕΙ ΑΜΘ καθώς επίσης και του 3ου Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών που διεξήλθε 9-10/4/2022, εξ αποστάσεως. Έχει κατασκευάσει εκπαιδευτικά λογισμικά διδασκαλίας, αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης για τα ακόλουθα: Ανώτερα Μαθηματικά (Ανάλυση, Διαφορικές Εξισώσεις, Γραμμική Άλγεβρα, Αριθμητική Ανάλυση. Μετασχηματισμοί), Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής, Διδακτική, Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας, Εργαλεία στατιστικής ανάλυσης, Mathematica και GeoGebra. Έχει διατελέσει ή/και συμμετάσχει ως ερευνητής σε 25 και πλέον εκπαιδευτικές έρευνάς, όπως για παράδειγμα «Προσδιορισμό του επιπέδου της γεωμετρικής σκέψης των μαθητών/μαθητριών Α΄ Τάξης Γενικού Λυκείου», «Μελέτη του επιπέδου των μαθηματικών γνώσεων των πρωτοετών φοιτητών του τμήματος Φυσικής του ΔΙ.ΠΑ.Ε.», «Αξιολόγηση των παραγόντων που επηρεάζουν τις μεθόδους και τις τεχνικές διδασκαλίας των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», «Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση» κ.α. Κατά το Σχολικό Έτος 2021-2022, ως εκπαιδευτικός του ΓΕλ Λιμένα Θάσου, συμμετείχε στις εξής εκπαιδευτικές δράσεις: Εκπαιδευτικής επιμόρφωσης με θέμα «Δομή και οργάνωση της διαβαθμισμένης αξιολόγησης για την επίδοση των μαθητών/μαθητριών». (Συντονιστής: Καρόζας Α., Επιμορφωτής: Σάλτας Β.), Διεξαγωγή της έρευνας PISA 2022 (Συντονιστές: Σάλτας Β. Καρόζας Α., Σιαμαντούρα Σ., Γιουρτζίδου Α.), Συμμετοχή της σχολικής μονάδας στο προαιρετικό πρόγραμμα SHERPA. (Συντονιστές: Σάλτας Β., Κώτση Α.), Εκπαιδευτική έρευνα «Αξιολόγηση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μαθητών/μαθητριών Γενικών Λυκείων» (Ερευνητής: Σάλτας Β.), Διαδικτυακή υβριδική εκπαιδευτική εκδήλωση αφιερωμένη στην παγκόσμια ημέρα π (Συνεργασία ΓΕΛ Λιμένα και Χρυσούπολης, Ομιλητές: Σάλτας Β., Ψιακίδης Δ., Νέγκογλου Α.), Διαδικτυακή ημερίδα με τίτλο «Διασκεδάζοντας με τα Μαθηματικά» (Βασικός ομιλητής: Βασίλειος Σάλτας, Εισηγητές: Σιδηροπούλου Φ. (ΠΕ02), Νικόπουλος Ε. (ΠΕ80), Καρόζας Α. (ΠΕ04.01)), Διοργάνωση εκδήλωσης για μαθητές/μαθήτριες με θέμα ΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ (Ομιλητής: Νικόλαος Τράκας, Ομότιμος Καθηγητής του ΕΜΠ) και Προετοιμασία μαθητών/μαθητριών για συμμετοχή τους στον 82ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμός στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ». (εκπαιδευτής: Σάλτας Β.) Τέλος, το δημοσιευμένο έργο του αποτελείται από 80 και πλέον εργασίες σε συνέδρια και περιοδικά. Είναι επίσης συγγραφέας οκτώ βιβλίων: «Στοιχεία διδακτικής και παιδαγωγικής», «Σύγχρονη Διδασκαλία των Μαθηματικών», «Σύγχρονη Διδασκαλία Βασικών Μαθηματικών Εννοιών», «Λογισμός Ι», «Μαθηματικά ΙΙ: Θεωρία και Πράξη», «Μαθηματικά ΙΙΙ: Θεωρία και Πράξη», «Mathematica: Βοήθημα Χρήσης Λογισμικού» και «GeoGebra: Βοήθημα Χρήσης Λογισμικού». Τα συγγράμματα συνοδεύονται από ηλεκτρονικό υλικό το οποίο αποτελείται από ηλεκτρονικά διαγωνίσματα αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης, διδακτικές παρουσιάσεις και ηλεκτρονικό βιβλίο, τα οποία διαχειρίζονται από ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης. Υπό έκδοση βρίσκονται ακόμη δύο βιβλία του με τίτλους: «Μαθηματική Λογική» και «Αναλυτική Γεωμετρία του Επιπέδου και του Χώρου».


Γεώργιος Κουντουράς

Ο Κουντουράς Γεώργιος είναι κλινικός ψυχολόγος, με διδακτορικό από το Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης & Πολιτικής Επιστήμης με θέμα: Κοινωνική εργασία και εθελοντισμός στην ψυχική υγεία. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια ως κλινικός ψυχολόγος με εξειδίκευση στην Λακανική Ψυχανάλυση. Έχει διδάξει αρκετά μαθήματα σε προπτυχιακό επίπεδο, στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Δ.Π.Θ., Τμήμα Νοσηλευτικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία και σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Π.Μ.Σ. «Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση -Ένταξη Ετεροτήτων» του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Δ.Π.Θ. και στο Δ.Δ.Π.Μ.Σ. «Διδακτική των Επιστημών & Σύγχρονες τεχνολογίες» του Τμήματος Φυσικής του ΔΙΠΑΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ψυχοπαθολογία, ψυχανάλυση και κοινωνική εργασία στην ψυχική υγεία. Έχει γράψει μονογραφία με τίτλο: «Κοινωνική εργασία, ψυχική υγεία και οικογένεια» και έχει αρκετές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.


Αλέξανδρος Σπυρόπουλος

Ο Αλέξανδρος Ζ. Σπυρόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα με καταγωγή από τα Χανιά της Κρήτης. Σπούδασε Ποινική Δικονομία στην Αστυνομική Ακαδημία της Ελλάδας και επιπλέον ολοκλήρωσε σπουδές στην Ιατροδικαστική Ψυχολογία (Εγκληματολογία) στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έλαβε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Πληροφορική από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τον πρώτο χρόνο των Διδακτορικών του σπουδών στην Εφαρμογή της θεωρίας Πολυπλοκότητας στις τρομοκρατικές οργανώσεις, στο Τμήμα Φυσικής του ΔΙΠΑΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα στοχεύουν στην ενίσχυση του έργου των αρχών επιβολής του νόμου με επιστημονικά εργαλεία που προάγουν την αμεροληψία και την ακεραιότητα.


Δημήτρης Βαρβέρης

Ο Δημήτρης Βαρβέρης είναι Μαθηματικός, έχοντας περατώσει τις σπουδές του στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 1992. Έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοικητική Επιστήμη και Πληροφορικά Συστήματα από το ΤΕΙ Καβάλας το 2018 με άριστα. Είναι διορισμένος καθηγητής μαθηματικών έχοντας επιτύχει σε εξετάσεις του ΑΣΕΠ, από το 2008 μέχρι και σήμερα. Γνωρίζει καλά αγγλικά και έχει πιστοποιημένες γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Στον ελεύθερό του χρόνο, παίζει σκάκι, έχοντας κατακτήσει και την 3η θέση στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ως έφηβος.

 

 

 


Αναστασία Μαμπεϊντζή

Η Αναστασία Μαμπεϊντζή είναι φιλόλογος, έχοντας αποφοιτήσει από το τμήμα Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 1989, με ειδίκευση στον τομέα των Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών. Το 2018 έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα από το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο : “Διδακτική, Παιδαγωγική και Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών”. Είναι μόνιμη καθηγήτρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο γενικό Λύκειο Ελευθερούπολης Καβάλας. Από το 2016 έως και σήμερα είναι αντιπρόεδρος της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Ελευθερούπολης.

 

 

 


Ελένη Α. Παπαδοπούλου

Η Ελένη Α. Παπαδοπούλου είναι δασκάλα και ειδική παιδαγωγός. Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης το 2008. Έκτοτε εργάζεται σε δημόσια ελληνικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως δασκάλα στη γενική εκπαίδευση. Το 2018 έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα στις “Επιστήμες της Αγωγής” από τη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το 2021 ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του Δι-ιδρυματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στις “Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου” με άριστα. Γνωρίζει άριστα αγγλικά και πολύ καλά γαλλικά. Ακόμα, έχει πιστοποιηθεί στο σύστημα ανάγνωσης και γραφής Braille, καθώς επίσης στη χορήγηση του ψυχομετρικού εργαλείου “Λογόμετρο”. Είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Φυσικής του τομέα Θετικών Επιστημών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (Ιούλιος, 2022).

 


Σιδέρης Κυρατσούδης

Ο Κυρατσούδης Σιδέρης κατάγεται και διαμένει στη Θεσσαλονίκη. Το 2000 εισήχθη στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων από όπου αποφοίτησε με βαθμό πτυχίου «Άριστα» (9.8) τον Μάιο του 2004 ως Ανθυπολοχαγός Υλικού Πολέμου. Μεταξύ 2004-2005 παρακολούθησε το βασικό σχολείο Ανθυπολοχαγών στην Λαμία και το 2006 τοποθετήθηκε στη 389 Προκεχωρημένη Αποθήκη Πυρομαχικών/ΠΑΠ, το 2009 Διοικητής του 24 Λόχου Υλικού Πολέμου (Λιτόχωρο), το 2011 στην ΙΙΙ Ταξιαρχία Υποστηρίξεως (Θεσσαλονίκη) ως Επιτελής ΔΜ και από το 2015 είναι τοποθετημένος ως Διευθυντής του Χημείου Πυρομαχικών στην 680 ΠΑΠ (Θεσσαλονίκη). Παρακολούθησε όλες τις υποχρεωτικές σχολές στρατιωτικής εκπαίδευσης, όπως Σχολή Λοχαγών (9.5) και τη Στρατιωτική Σχολή Πολέμου (9.0). Σπούδασε στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ από όπου αποφοίτησε το έτος 2013 με «Άριστα» (8.5) και ειδικότητα στην Επιστήμη Υλικών. Είναι επίσης πτυχιούχος Οικονομολόγος, του τμήματος Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ με κατεύθυνση στις Μακρο-Μικρό Οικονομικές επιστήμες, απ’ όπου αποφοίτησε το έτος 2019, ενώ το 2021 αποφοίτησε από το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Δίκτυα και Πολυπλοκότητα» με βαθμό (9,3) Μιλά 7 γλώσσες (English-Proficiency, Italian-Diploma, Spanish-Basico, German-Grundstufe, French-Certificate, Turkish-IMXA/B2, Portuguese-elementary). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην μαθηματική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση προβλημάτων εφοδιαστικών αλυσίδων, προβλήματα «Πολυκριτηριακής Βελτιστοποίησης» και «Εντροπία της Πληροφορίας». Επιπλέον αρθρογραφεί στη σελίδα «Μαθηματικά και άλλα πολλά» και στην ομάδα «Μαθηματικά + Επιστήμη = Ζωή».